1. Klantenservice

    *

    Retourneren

    1. Meld je retour aan

    Meld je retour eenvoudig aan door je postcode en bestelnummer in te vullen op dit digitale formulier. Kies vervolgens het product dat je wilt retourneren en geef de reden hiervoor op. Indien nodig, betaal de verzendkosten van het vervoersbedrijf en ontvang je retourlabel


     2. Retour inpakken

    Verpak de artikelen die je wil retourneren in de originele verpakking. Producten kunnen alleen worden geretourneerd wanneer hij schoon, compleet en onbeschadigd is. Ook is hij voorzien van de originele onbeschadigde verpakking. Het product dient niet gebruikt te zijn en bij fietsen mag er niet meer dan 5km mee gefietst zijn.

     

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

     

     


    3. Retour inleveren

    Breng het pakket naar een afgiftepunt bij u in de buurt.


     4. Terugbetaling retour

    Na ontvangst in ons magazijn zal de terugstorting in de meeste gevallen binnen 5 dagen worden uitgevoerd. 

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    We betalen het terug op de rekening waarmee u de betaling heeft gedaan.


    • Hoe meld ik mijn retourzending aan?

      U kunt uw retourzending gemakkelijk aanmelden via dit formulier.

      Kies vervolgens het product dat je wilt retourneren en geef de reden hiervoor op. Indien nodig, betaal de verzendkosten van het vervoersbedrijf en ontvang je retourlabel

    • Binnen hoeveel dagen wordt mijn retourzending verwerkt?

      Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. We betalen het terug op de rekening waarmee u de betaling heeft gedaan.

       

      Let op:

      In de meeste gevallen wordt niet onze naam, maar de naam van Buckaroo gebruikt als referentie.

    • Ik heb de originele doos van de bestelling niet meer. Kan ik mijn product op een andere manier verpakken?

      Als je de originele verpakking van het pakket niet meer hebt, kun je de items ook retourneren in een andere doos of zak. Het is echter van belang dat de items goed worden verpakt en dat je jouw retour hebt aangemeld via ons digitale retourportaal.

    • Wat zijn de kosten van een retourzending?

       De kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. U bent vrij om te kiezen met welke vervoerder u dit doet.  Deze kosten bedragen circa 5,75 per pakket (bij DHL), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

    • Kan ik mijn product ruilen?

      Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@bikebudget.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product dat u wilt ruilen.

    • Wat is het retourtermijn?

      Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling terug wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

       

      U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen

    • Meer informatie over uw herroepingsrecht

      Het herroepingsrecht
      U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Komt het product beschadigd of gebruikt terug  dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.

      De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier te sturen naar  info@bikebudget.nl . Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen. Na ontvangst van uw geretourneerde product proberen wij zo snel mogelijk uw geld terug over te maken, uiterlijk binnen 14 dagen.
      Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

       

      Terugbetaling
      In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, exclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 29.95 zullen bedragen.

       

      Uitsluiting herroepingsrecht
      Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

      • Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals Gepersonaliseerde fietsen

      Modelformulier voor herroeping
      (dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen, u kunt ook herroepen d.m.v. te mailen naar: info@bikebudget.nl )
      Aan BikeBudget
      Logtenburg 8

      4841PA Prinsenbeek

      info@bikebudget.nl
      Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende:

      • de verkoop van de volgende goederen:
      • de levering van de volgende digitale inhoud:
      • de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:

      Besteld op* / Ontvangen op*:
      Naam/Namen consument(en):
      Adres consument(en):
      Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
      Datum:
      (*) Doorhalen (of weghalen) wat niet van toepassing is

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail

  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

TOP DEALS: