Deze website gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.
*
  1. Klantenservice

    *

    Betalen

    • Hoe kan ik betalen?

      U kunt bij ons betalen met de bekendste vorm van betalen in Nederland: iDeal, het voordeel hiervan is dat wij het direct kunnen zien als de bestelling geplaatst is en gelijk over kunnen gaan met het verwerken hiervan! Zodat u de bestelling snel in huis heeft. 

       

      Mits u kiest voor afhalen in de winkel heeft u ook de optie om achteraf te betalen. Dit kunt u dan contant of met de pin doen als u de bestelling afhaalt.

       

    • Kan ik achteraf betalen?

      Uiteraard, is dit mogelijk. Wilt u van deze mogelijkheid gebruik maken? Mail dan even naar info@bikebudget.nl.

    • Betaling niet gelukt

      Is uw bestelling niet gelukt? Dan kunt u het beste even contact met ons opnemen.

    • Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

      Bovenaan in uw winkelmandje kunt u de kortingscode verzilveren. De prijzen van de artikelen waar de code op van toepassing is zullen na het verzilveren direct zichtbaar zijn. (Momenteel zijn wij bezig deze funcite nog verder te verbeteren voor u, het kan dus zijn dat de kortingscode die u heeft niet werkt. In dit geval kunt u contact met ons opnemen.)

       

       

       

    • Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na het annuleren of retourneren?

      Wij streven er naar om dit uiteraard zo snel mogelijk te doen. Het zal maximaal 14 dagen duren. 

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail, of vul het formulier in:

    1. Naam*
    2. Telefoonnummer
    3. Bericht*
    4.  
    5.  
  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.