1. Klantenservice

    *

    Betalen

    • Hoe kan ik betalen?

      U kunt bij ons betalen met de bekendste vormen van betalen in Nederland: iDeal, Creditcard (Mastercard en Visa), SEPA en Afterpay. Het voordeel hiervan is dat wij het direct kunnen zien als de bestelling geplaatst is en gelijk over kunnen gaan met het verwerken hiervan! Zodat u de bestelling snel in huis heeft. 

       

      Voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact, KBC/CBC Payment Button of Belfius direct net te betalen. Hiervoor kiest u tijdens het afronden van uw bestelling voor: Bancontact.

       

       

       

    • Kan ik achteraf betalen?

      Uiteraard, is dit mogelijk. Wilt u van deze mogelijkheid gebruik maken? Selecteer dan Afterpay bij het kiezen van uw betaalmethode.

    • Afterpay betaling mislukt?

      Waarom lukt het niet?

      AfterPay geeft jou graag de mogelijkheid om achteraf te betalen. Op het moment dat je bestelt checken we binnen een seconde een groot aantal factoren. Denk hierbij aan je persoonsgegevens, het bestelbedrag, de webshop waar je bestelt en meer. Op basis van deze combinatie van gegevens proberen wij in te schatten of jij je bestelling achteraf kunt betalen.

      Lukt het niet om een bestelling te plaatsen met AfterPay? Probeer dan eens een van de voorgestelde oplossingen.

       

      Een paar praktische tips

      - Heb je je telefoonnummer goed ingevuld? Een 10-cijferig, geldig telefoonnummer is verplicht om gebruik te maken van AfterPay.
      - Heb je een rekeningnummer doorgegeven? Let er dan op dat het formaat juist is. Dit betekent zonder spaties, punten of andere tekens. 
      - Denk erom dat je geboortedatum juist is ingevuld. Deze hebben wij nodig om je betaling met AfterPay goed te keuren.

       

      Bestel je voor het eerst met Afterpay?

      1. - Misschien bestel je voor een te hoog bedrag. Probeer het eerst eens onder de €75. We moeten je leren kennen als klant. Hoe beter we je leren kennen, hoe hoger jouw bestelbedrag kan worden. Houd er ook rekening mee dat je niet met AfterPay kunt bestellen als het orderbedrag te laag is: wij hanteren een minimumbedrag van €5.

      2. - Met bepaalde e-mailadressen kun je niet bestellen via AfterPay, bijvoorbeeld@mail.com en @gmx.com. We raden je aan een ander e-mailadres te gebruiken voor je bestelling, bijvoorbeeld van Gmail of Outlook.

      3. - Zit je in een schuldhulpverleningstraject of sta je onder bewind? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay als betaalmethode.

      4. - Heb je de juiste gegevens ingevuld? Gebruik altijd je eigen gegevens, zoals je geboortedatum en je telefoonnummer. Ben je jonger dan 18 jaar? Dan is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van AfterPay.

      5. - Gebruik je een afwijkend afleveradres? Niet alle afleveradressen worden geaccepteerd. Probeer eens een ander afleveradres of gebruik je eigen adres.

       

      Heb je al vaker besteld met Afterpay?

      1. - Controleer of je nog openstaande bestellingen hebt. Misschien is het totaalbedrag van je openstaande orders te hoog. Probeer in dit geval eerst een van je openstaande betaaloverzichten  te voldoen. 

      2. - Het kan zijn dat een openstaande order is overgedragen aan een incassobureau. Als je een nog onbetaalde AfterPay rekening bij een incassobureau hebt kun je niet via AfterPay bestellen.

      3. - Met bepaalde e-mailadressen kun je niet bestellen via AfterPay, bijvoorbeeld@mail.com en @gmx.com. We raden je aan een ander e-mailadres te gebruiken voor je bestelling, bijvoorbeeld van Gmail of Outlook

      4. - Zit je in een schuldhulpverleningstraject of sta je onder bewind? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay als betaalmethode.

      5. - Gebruik je een afwijkend afleveradres? Niet alle afleveradressen worden geaccepteerd. Probeer een ander afleveradres of gebruik je eigen adres. 

       

       

    • Betaling niet gelukt

      Is uw bestelling niet gelukt? Dan kunt u het beste even contact met ons opnemen.

    • Hoe verzilver ik mijn kortingsbon?

      Linksonderaan in uw winkelmandje kunt u de kortingsbon verzilveren. De prijzen van de artikelen waar de code op van toepassing is zullen na het verzilveren direct zichtbaar zijn.

       

       

    • Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na het annuleren of retourneren?

      Wij streven er naar om dit uiteraard zo snel mogelijk te doen. Het zal maximaal 14 dagen duren. 

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail, of vul het formulier in:

    1. Naam*
    2. Telefoonnummer
    3. Bericht*
    4.  
    5.  
  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.