This website uses cookies. Click here for more information.
*
  1. Update COVID-19:

    Laatste update: 5 april 

    Natuurlijk merken ook wij de gevolgen van het Coranavirus ook. Het is erg druk maar op dit moment gaan al onze bestellingen nog op tijd de deur uit. De actuele levertijd kunt u vinden op de artikelpagina.

     

    Nederland

    Onze bezorgpartners DHL en PostNL hebben plaatselijk wel last van vertragingen. Op dit moment worden 97% van onze bestellingen de volgende dag bezorgd, de informatie op de artikelpagina is daarin nog steeds leidend.

     

    België 

    In België zien we meer vertragingen, dit vanwege de lockdown maar ook de achterstand die is opgelopen bij BPOST. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

     

    Tijdens de bezorging

    Onze bezorgpartners nemen uiteraard ook extra voorzorgsmaatregelen. Zo zal de bezorger tekenen voor ontvangst. Ook houden ze een gepaste afstand (richtlijn 1,5 meter) en vermijden fysiek contact.

     

    Namens het gehele team van BikeBudget willen wij u vooral heel veel gezondheid wensen! 

     

     

    Klantenservice

    *

    Betalen

    • Hoe kan ik betalen?

      U kunt bij ons betalen met de bekendste vormen van betalen in Nederland: iDeal, Creditcard (Mastercard en Visa) en SEPA. Het voordeel hiervan is dat wij het direct kunnen zien als de bestelling geplaatst is en gelijk over kunnen gaan met het verwerken hiervan! Zodat u de bestelling snel in huis heeft. 

       

      Voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact, KBC/CBC Payment Button of Belfius direct net te betalen. Hiervoor kiest tijdens het afronden van uw bestelling voor: Bancontact.

       

      Mits u kiest voor afhalen in de winkel heeft u ook de optie om achteraf te betalen. Dit kunt u dan contant of met de pin doen als u de bestelling afhaalt.

       

       

       

    • Kan ik achteraf betalen?

      Uiteraard, is dit mogelijk. Wilt u van deze mogelijkheid gebruik maken? Mail dan even naar info@bikebudget.nl.

    • Betaling niet gelukt

      Is uw bestelling niet gelukt? Dan kunt u het beste even contact met ons opnemen.

    • Hoe verzilver ik mijn kortingsbon?

      Linksonderaan in uw winkelmandje kunt u de kortingsbon verzilveren. De prijzen van de artikelen waar de code op van toepassing is zullen na het verzilveren direct zichtbaar zijn.

       

       

    • Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na het annuleren of retourneren?

      Wij streven er naar om dit uiteraard zo snel mogelijk te doen. Het zal maximaal 14 dagen duren. 

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail, of vul het formulier in:

    1. Naam*
    2. Telefoonnummer
    3. Bericht*
    4.  
    5.  
  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.