Deze website gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.
*
  1. Klantenservice

    Garantie & Klachten

    • Garantie

      Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    • Hoelang maak ik aanspraak op garantie?

      Garantie op het frame: volgens fabrieksgarantie
      Garantie op onderdelen: dit is afhankelijk van de leverancier en het soort onderdeel
      Garantie op voorvork: volgens fabrieksgarantie
       
      Voor de daadwerkelijke garantieduur kunt u contact op nemen via de mail.
       
    • Klachtenpagina

      Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bikebudget.nl.

       

      Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail, of vul het formulier in:

    1. Naam*
    2. Telefoonnummer
    3. Bericht*
    4.  
    5.  
  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.