1. Klantenservice

    *

    Garantie & Klachten

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

     

    * Let wel op: wanneer het product niet defect wordt bevonden brengen wij de onderzoekskosten van 20 euro bij u in rekening. U krijgt het product dan retour gestuurd.

     

     

    1. Meld het product aan

    Meld je product eenvoudig aan door je postcode en bestelnummer in te vullen op dit digitale formulier. Kies vervolgens het product dat je aan wilt melden en geef de reden hiervoor op. Voeg een foto van het product toe en controleer uw gegevens.


     2. Aanvraag wordt behandeld

    Uw aanvraag is bij ons binnen gekomen. Aan de hand van de door u opgegeven informatie zal ons garantie team beoordelen of dit product terug moet komen ter beoordeling.


    3. Aanvraag is goedgekeurd, u kunt het product terugsturen!

    Uw garantie aanvraag is goedgekeurd. U mag het product ter beoordeling terug sturen naar ons. Er staat een gratis retourlabel voor u klaar. Deze kunt u op de doos plakken en afgeven bij een servicepunt.

                    

    Aanvraag is afgekeurd, het product komt niet in aanmerking voor garantie.


     4. Garantie wordt behandeld

    Uw product is bij ons binnengekomen en wordt opgestuurd naar de leverancier.

    Deze beoordeelt het product en kijkt of er sprake is van garantie.

    5. Garantie is goedgekeurd, wij sturen een nieuw product naar u op!

    Er is sprake van garantie op uw product. Wij zullen een nieuw product uw kant op sturen!

     

    *Garantie is afgekeurd. 

    Wij zullen contact met u opnemen en het product terug sturen.

     

     

     

     

     

    • Hoe meld ik mijn product aan voor garantie?

      U kunt uw retourzending gemakkelijk aanmelden via dit formulier.

       Kies vervolgens het product dat je aan wilt melden en geef de reden hiervoor op. Voeg een foto van het product toe en controleer uw gegevens.

    • Hoelang duurt het garantieproces?

      Het garantieproces kan heel snel verlopen.

      Vanaf het moment dat u het pakket verstuurd heeft bedraagt dit ongeveer 4/5 dagen (bij hoge uitzondering maximaal 14 dagen)

    • Wat gebeurd er wanneer er na onderzoek geen garantie op mijn product zit?

      Nadat het product is teruggestuurd en grondig is onderzocht, en er blijkt dat het niet onder garantie valt, zullen wij het product terug moeten sturen. Voor deze procedure kunnen onderzoekskosten van 20 euro in rekening worden gebracht.

    • Wat zijn de kosten voor het retourzenden?

      Wanneer uw aanvraag op garantie is goedkeurt zal er een gratis retourlabel actief worden. De kosten van deze retourzending nemen wij dan op ons.

      *Let op: dit geldt alleen voor een garantie aanvraag en dus niet voor een normale retourzending!

    • Wat gebeurd er als mijn aanvraag wordt afgekeurd?

      Wanneer u aanvraag op garantie wordt afgekeurd betekend dat er geen garantie zit op het product met die specifieke klacht.

      U kunt het product dan helaas niet terug sturen.

    • Hoelang maak ik aanspraak op garantie?

      Garantie op het frame: volgens fabrieksgarantie
      Garantie op onderdelen: dit is afhankelijk van de leverancier en het soort onderdeel
      Garantie op voorvork: volgens fabrieksgarantie
       
      Voor de daadwerkelijke garantieduur kunt u contact op nemen via de mail.
       
    • Klachtenpagina

      Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@bikebudget.nl . 

       

      Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Vraag niet beantwoord?

    Stuur ons een mail

  1. Neem gerust contact met ons op

    Vraag niet beantwoord?

    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

TOP DEALS: