AANMELDEN NIEUWSBRIEF
Ontvang maximaal 1 keer per maand de gratis nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste trends en aanbiedingen!
Wilt u een garantieaanvraag indienen? Dit kan gemakkelijk via dit formulier .
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
* Let wel op: wanneer het product niet defect wordt bevonden brengen wij de onderzoekskosten van 30 euro bij u in rekening. U krijgt het product dan retour gestuurd.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bikebudget.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Stuur ons een mail
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Ontvang maximaal 1 keer per maand de gratis nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste trends en aanbiedingen!
Klanten geven BikeBudget.nl een 9.2/10 gebaseerd op 19.954 klantbeoordelingen.
BikeBudget.nl - KvK: 76738256 - Logtenburg 8 - 4841PA Prinsenbeek (Breda) - klantenservice@bikebudget.nl - 076 - 542 50 63